FAQ - Nejčastější otázky
Nejčastější dotazy a odpovědi
1. Musím poptávku poslat přes poptávkový list?
Nemusíte, ale je to nejrychlejší možnost. Pokud nechcete využít poptávkový list, můžete poptávku zaslat také na náš e-mail nebo nám zavolat. Veškeré kontaktní údaje najdete zde.
2. Mohu nakupovat jako soukromá osoba nebo pouze na IČO?
Protože jsme velkoobchod, tak pro nákup na našem webu je nutné mít platné IČO. Proto u nás také platí jiné obchodní a dodací podmínky než u klasického e-shopu.
3. Jak vybírat zboží v online katalogu?
Zboží je přehledně seřazeno do jednotlivých kategorií, které můžete vidět v levé části obrazovky. Po rozkliknutí hlavní kategorie se vám zobrazí další podkategorie pro upřesnění výběru.
Můžete také využít vyhledávání pomocí názvu či kódu výrobku. Vyhledávač naleznete nahoře uprostřed stránky. Rozkliknutím konkrétního výrobku se vám zobrazí podrobnější informace, rozměry a také ceny pro jednotlivá odběrová množství.
4. Když u vás nenajdu konkrétní předmět, který hledám, znamená to, že jej nenabízíte?
Určitě ne. Pokud hledáte reklamní předmět, který jste na našem webu nenašli, pošlete nám prosím poptávku e-mailem. My uděláme vše pro to, abychom vám daný předmět sehnali.
5. Je možné od jednoho předmětu objednat různé barvy?
Ano, u předmětů můžete dostupné barvy libovolně kombinovat. Cena za předmět je určena celkovým množstvím. Pokud např. budete chtít 1 000 ks propisek v 5 barvách po 200 ks, cena za propisku bude kalkulována z kolonky pro 1 000 ks.
Pokud se však jedná o objednávku s tiskem, je nutné zachovat stejnou velikost a barvu potisku na všechny barevné varianty. Pokud by se měnila barva potisku, bude vám k ceně potisku přiúčtován příplatek za změnu barvu.
6. Jak zjistím aktuální skladovou dostupnost zboží?
Pro zjištění aktuální skladové dostupnosti nás prosím kontaktujte buď telefonicky, nebo e-mailem.
7. Je možné nakoupit pouze 1 ks od vybraného produktu?
Ano, ale je nutné počítat s daleko vyšší cenou, než která je u produktu uvedena. Dále je také nutné dodržet min. hodnotu objednávky, která činí 3 000 Kč bez DPH.
8. Jak mám objednat zboží s potiskem?
V poptávkovém listu můžete vybrat konkrétní variantu potisku z nabídky. Pokud si nejste jisti, jakou technologii zvolit, vyberte variantu „dle doporučení“. V tomto případě za vás vybereme tu nejvhodnější technologii pro daný předmět a vaše logo.
9. Jak zjistím, kolik barev má moje logo?
Počet barev závisí na grafickém zpracování. Pokud si nejste jisti počtem barev, kontaktujte nás a my vám rádi poradíme.
10. Je potřeba při objednávce s tiskem definovat barvy potisku?
Ano, barvy potisku je nutné u většiny tiskových technologií definovat dle Pantone. Pro digitální tiskové technologie (sublimace, UV tisk, doming) řešíme tisková data individuálně.
11. Kam mám logo vložit?
Po vložení produktu do poptávkového listu a zaškrtnutí potisku „Ano“ se vám vpravo zobrazí okénko pro vložení tiskových dat. Případně je možné zaslat nám logo zvlášť e-mailem.
12. V jakém formátu mám poslat logo nebo tisková data?
Pro většinu tiskových technologií je nutné zaslat data ve vektorech s přesnou definicí Pantone barev. Nejlépe ve formátu EPS, AI nebo PDF. Pokud se jedná o plnobarevný obrázek či fotku, je nutné rozlišení alespoň 300 DPI.
13. Jak zjistím finální podobu potisku před výrobou?
Před tiskem vám vždy zašleme grafický náhled ke schválení. Samotná výroba začíná až po písemném schválení tohoto náhledu.
14. Kolik stojí zpracování grafického náhledu?
V případě realizované objednávky je zpracování grafického náhledu zdarma. Dále se neúčtují ani další dvě případné úpravy náhledu. Každá další úprava nad tento počet je zpoplatněna částkou 150 Kč bez DPH. Tato částka je také účtována v případě požadavku na zaslání grafického náhledu před závaznou objednávkou.
15. Je nějaká minimální hodnota objednávky?
Ano, minimální hodnota objednávky je 3 000 Kč bez DPH.
16. Jak bude zboží doručeno?
Zboží odesíláme přepravní společností PPL, případně kurýrem po Praze. O odeslání zboží vás budeme informovat e-mailem.
17. Jaká je cena dopravného a balného?
Cena za dopravu a balné je 189 Kč bez DPH za balík. Přesný počet balíků záleží na objednaném produktu a jeho množství. Vždy se ale snažíme zásilky co nejvíce pobalit dohromady, aby byla cena dopravy pro vás co nejpříznivější.
18. Jaký je dodací termín?
Dodací termín závisí na objednaném produktu a množství. Standardní dodací termín u objednávek s potiskem je 10 až 15 pracovních dní, u objednávek bez tisku 5 až 10 pracovních dní. Pokud potřebujete zboží dodat rychleji nebo na konkrétní datum, neváhejte nás kontaktovat a termín domluvíme individuálně.
19. Je možný osobní odběr?
Ano, po předchozí domluvě je možný osobní odběr na naší adrese, viz naše kontakty.
20. Je možné si zapůjčit vzorky vašich reklamních předmětů?
Ano, vzorky, které máme na skladě, zapůjčujeme na 14 dní. Poté je nutné vzorky opět vrátit na naši adresu.
21. Budu za objednání vzorků něco platit?
V nabídce máme několik tisíc položek, a tak bohužel není v našich silách uchovávat vzorek od každé položky. Vzorky, které pro vás objednáváme, jsou zpoplatněny. V případě realizace objednávky vám bude poplatek za vzorky odečten.
22. Je možné navštívit vaši vzorkovnu?
Bohužel vzorkovnu jako takovou nemáme. Vzorky objednáváme na základě přání klientů. Proto je nutné nás nejdříve kontaktovat a domluvit se, o které předměty máte zájem. Vzorky pro vás připravíme a zašleme poštou či přepravní společností PPL.
Po předchozí domluvě je možné vzorky na naší provozovně osobně vyzvednou či si je přijít prohlédnout.